Facebok pixel
Този сайт използва бисквитки, за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му, автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация
Търсене Любими Профил Пазарска количка

Junona - Защото всяка жена заслужава да изглежда добре

Често задавани въпроси от нашите клиенти и отговори на тях

Пазарували сте като гост и нямате достъп до профила ви?При финализирането на вашата поръчка сте въвели e-mail адрес, с който автоматично сте създали профил в сайта ни.
  • За достъп до профила ви кликнете на иконата  
  • В полето забравена парола въведете мейла, който сте оставили в поръчката си.
  • Ще получите парола, с която ще имате достъп до профила ви.
 

Ако желаете да върнете артикул, но все още нямате достъп до профила си.
Попълнете формата за контакт като посочите IBAN, име на титуляр на сметката и наименование на артикула, който връщате.
 
Как да върна артикул?
  • Влезте във вашият профил
  • Изберете „ПОРЪЧКИ И ВРЪЩАНИЯ”.
  • Изберете поръчката от която желаете да се откажете.
  • Изберете артикула / артикулите от които желаете да се откажете.
  • Посочете как желаете да ви възстановим сумата:
           - Виртуален портфейл
           - Банков път
  • Изпратете артикула / артикулите с куриерска фирма по ваш избор до адрес: ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД, гр. Димитровград, ул."Пети Ноември" 9А, 0700 50 125.
Ако желаете да върнете артикул, но все още нямате достъп до профила си.
Попълнете формата за контакт като посочите IBAN, име на титуляр на сметката и наименование на артикула / артикулите, който връщате.

Транспортните разходи за връщане на артикул се поемат от клиента!
Срокът за връщане на артикул е 14 дни от приемането на пратката.
Условиятa, на които трябва да отговарят  върнатите артикули са:
- Да не са носени.
- Да не са прани или гладени.
- Да не са  преминали през никакви обработки и действия, които нарушават целостта им.
- Да бъдат изпратени с оригиналната опаковка и етикети ( без те да са свалени.)



 
Предлагате ли опция Преглед и Тест?Нашите артикули НЯМАТ ОПЦИЯ ТЕСТ!
По-голямата част от нашите пратки се изпращат с опция Преглед!
Изключения правят следните случай:
  • Артикули изработени по индивидуални размери
  • Артикули от колекция Звезден стил
  • Артикули заплатени с кредитна / дебитна карта
Какъв е срокът, в който мога да върна артикул?Срокът за връщане на артикул е 14 дни от получаването му. В какъв период ще ми възстановите сумата по върната поръчка?Възстановяването на сума за закупен артикул става след приемане на пратката  от наша страна и след като се уверим в нейната цялост.
Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.
Мога ли да поръчам продукт по телефона?За съжаление не приемаме поръчки по телефона.
Регистрацията на www.junona.bg е лесна и ви носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.
Ако все пак имате затруднения може да се свържете с нас.
Какви са условията за рекламация на закупена стока?Рекламации за фабрични дефекти се приемат само в деня на доставката!

Изпратете ни мейл на i[email protected] като посочите:
  • Вашите имена:
  • Номер на поръчка:
  • Тел. за контакт:
  • Опишете проблема:
  • Прикачете снимки:
Няма наличен размера, който ми трябва. Ще бъде ли наличен отново?Кликнете на размера, който желаете и попълнете вашите данни.
Ние от екипа на Junona  ще направим всичко възможно да намерим артикула, който желаете!
При обновяване на наличности ще получите уведомление.
Какво е виртуален портфейл?Виртуалният портфейл Ви дава възможност да заявите, че при връщане на стока желаете да получите сумата за върнатия артикул / артикули в своя виртуален портфейл, вместо по банкова сметка.
Така ще получите своите пари по-бързо – виртуалният портфейл ще бъде зареден веднага щом върнатата стока пристигне при нас и я обработим.
В случай, че все пак желаете да получите сумата за върнати артикули по банков път, тази опция остава валидна и junona.bg ще спази законоустановения срок за възстановяването ѝ.

За да проверите натрупаните във виртуалния си портфейл суми, отидете в Моят профил > Виртуален портфейл.

Можете да използвате натрупаните във виртуалния си портфейл суми при завършване на вашата поръчка.
В случай, че във Виртуалния ви портфейл има сума, която е достатъчна да заплатите част или цялата поръчка, опцията виртуален портфейл ще бъде автоматично избрана като начин за плащане или начин за частично плащане на поръчката.
След колко време ще получа моята поръчка?Обикновено 2-7 работни дни, освен ако в детайлната страница на закупения продукт не е упоменато нещо различно.
Ново сега може да управляваш пратките си със Speedy СМАРТ КОНТРОЛ.
Мога ли да получа информация относно наличност в определен магазин?Част от физическите магазини са на франчайз и нямаме информация за наличностите им.
Ако желаете може да се свържете с удобен за вас магазин тук.
Предлагате ли намаления за редовни клиенти?Да, разбира се!
Junona мисли за своите клиенти!

Нашите администратори следят всяка ваша поръчка, при натрупването на определен оборот от покупки.
Ние ще ви подарим постоянна ОТСТЪПКА.
Тя ще бъде изразена в Промо Код (валиден само за junona.bg) с който ще получавате определен процент ОТСТЪПКА.
За повече информация се свържете с нас!

Важно! Трябва да сте регистриран потребител!
Изработвате ли дрехи по поръчка?Модна Къща Юнона предлага индивидуална изработка на определени продукти.
За повече информация се свържете с наш служител на посочените телефони: 0700 50 125

Усмивки с Junona!

Условия за изработка по индивидуални размери:

 • След уточнение за крайната цена е необходимо да заплатите капаро от 50%.
 • Артикулът се изработва в срок от 2 - 5 седмици.
 • Артикули по индивидуални размери НЕ могат да бъдат връщани и/или заменяни.
 • Изработените по индивидуални размери артикули подлежат на една безплатна корекция. Всяка следваща корекция се заплаща според ценоразписа.
Предлагате ли ваучери за пазаруване?Имаме удоволствието да Ви представим един много специален продукт: Ваучер за подарък на Junona.
Ваучерите са с фиксирана стойност от 50 лв. до 500 лв. 
Ваучерът за подарък е уникален продукт, който може да се поръча от нашият сайт и да бъде използван само в junona.bg
Ваучерите закупени от junona.bg могат да бъдат използвани само за онлайн пазаруване.
Как да поддържам дрехите си?1. Перете дрехите с бял и светъл цвят отделно от дрехи с ярки или тъмни цветове.
2.Естествените материи като вълна, лен и коприна, се свиват при пране с висока температура и губят формата си при центофугиране или сушене във вертикално положение.
Изкуствените и синтетичните материи трябва да се перат в топла вода и да се гладят от вътрешната страна при ниски температури.
Дрехите от деним трябва винаги да се перат с вътрешната страна навън при максимум 40ºC.
3. Не претоварвайте пералната машина. При претоварване на машината дрехите може да не се изперат достатъчно.
4. Препоръчваме употребата на неутрални перилни препарати, тъй като те съдържат по-малко избелващи вещества.
5. Перете дрехите си обърнати с вътрешната страна навън, за предпочитане с течен перилен препарат, а не прахообразен или твърд перилен препарат.
6. Използвайте умерено количество перилен препарат и омекотител. Ако използвате твърде голямо количество, по дрехите може да се образуват петна.
7. Избягвайте използването на сушилни с барабан. Материите потъмняват и дрехите се износват по-бързо.
8. Високите температури винаги увреждат тъканите.
9. При сушене на дрехи на открито избягвайте директна слънчева светлина.
10. При гладене винаги започвайте с по-ниска температура. Гладете тъмните дрехи от вътрешната страна или леко влажни.