Този сайт използва бисквитки, за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му, автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация
Бихме желали да Ви уведомим, че модна къща Junona не предлага опцията "Замяна".
Най-близкият процес до тази опция е следният:
Заявка за връщане на съответния артикул през клиентския ви профил, чрез отметка за възстановяване на сумата във виртуален портфейл. Посредством този метод, възстановяването на сумата влиза във портфейла към Вашият профил веднага щом пратката пристигне при нас и бъде обработена!
Осъществяване на нова поръчка с новият желан от Вас артикул/размер, като в полето за коментар добавите текста "Връщам/Заменям" и номера на предходната Ви поръчка, която вече е със заявка за връщане.
Изпращане на артикулът, подлежащ на връщане към нашият офис, от където е изпратена пратката към Вас, а именно: ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД, гр. Димитровград, ул."Пети Ноември" 9А, 0700 50 125.
Процес по връщане на артикул и възстановяване на сума.
Влезте във Вашият профил
Изберете „ПОРЪЧКИ И ВРЪЩАНИЯ”.
Изберете поръчката от която желаете да се откажете.
Изберете артикула / артикулите от които желаете да се откажете.
Посочете как желаете да Ви възстановим сумата:
- Виртуален портфейл
- Банков път
Изпратете артикула / артикулите с куриерска фирма по Ваш избор до адрес: ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД, гр. Димитровград, ул."Пети Ноември" 9А, 0700 50 125.
Ако желаете да върнете артикул, но все още нямате достъп до профила си.
Попълнете формата за контакткато посочите IBAN, име на титуляр на сметката и наименование на артикула / артикулите, който връщате.
Транспортните разходи за връщане на артикул се поемат от клиента! Срокът за връщане на артикул е 14 дни.
Условиятa, на които трябва да отговарят върнатите артикули са:
Да са закупени от онлайн магазина.
Да не са носени.
Да не са прани или гладени.
Да не са преминали през никакви обработки и действия, които нарушават целостта им.
Да бъдат изпратени с оригиналната опаковка и етикети ( без те да са свалени.)